SEO 01

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Seo Queretaro

seo microformatos desde df

Seo microformatos   Qué son los microformatos   Según la definición de Google, los microformatos son “sencillas convenciones (conocidas como entidades) que se usan en las páginas web para describir un tipo concreto de información, por ejemplo un evento, un producto, una opinión o una persona”. Cada una de estas etiquetas tiene distintas propiedades: una …

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el diseño web en editores de contenidos

Diseño Web los editores de contenidos

Diseño Web en WordPress, Joomla, Drupal  etc..     Actualmente existe una necesidad real de transmitir conocimientos mediante las redes de comunicación e Internet ya que forman parte del día a día de la mayoría de las personas de mundo. El Diseño Web tiene muchos usos, podemos nombrar por ejemplo, un tablón de información corporativa, …

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Is Search Engine Submission Necessary

The simple answer is no – search engine submission isn’t necessary. The majority of search engines nowadays (most notably Google) crawl and index pages by following links. Using that logic, a single inbound link from any already-indexed page will identify your page to the engine. Subsequently, if that page links to other pages within your site, they …

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The Importance of Anchor Text in Back-links

The importance of anchor text with respect to a linking strategy cannot be overstated. Back-links are a huge part of the search engine algorithm. When initiating a linking campaign, it is vital that external sites link using the appropriate keywords and terms in the anchor text. Almost always, linking candidates will use the company name as anchor …

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Absolute Links vs. Relative Links – SEO Value

The debate between absolute links and relative links continues to live on in the SEO world. The individual significance of each has been contested, but it is widely regarded that absolute links provide better SEO value on the whole than relative links. Many believe that absolute links have less potential for getting messed up when search engines …

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Incorporation of Company Branding and SEO

SEO is not an exact science. This becomes apparent when trying to incorporate both SEO and branding into a strategy. This process is finicky to say the least. On the one side, SEO deals with the placement of keywords and phrases. On the other side, branding deals with company loyalty and culture. Incorporating both sides dilutes the …

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Strategic Use of Images in Search Engine Optimization

When assessing page structure and layout, there is a subtle, yet strategic way to use images in an SEO-friendly manner (beyond ALT tags) that improves your search rank while allowing you to integrate the necessary marketing message(s). Confused? Let’s look at an example: Suppose you operate a travel site and you want to optimize a given page for …

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